De camper

21 juli 2016 - Katoomba, Australië

Vandaag hebben we de camper opgehaald. We waren vanmorgen mooi op tijd met inpakken. Om half 11 stond de taxi klaar om ons naar de camperverhuur te brengen. Daar moest nog wat papierwerk worden afgehandeld en kregen we een instructiefilm over de camper te zien. Daarna konden we gaan. Ik had al een camping uitgezocht en de camper heeft tomtom. Dus adres invoeren en rijden maar. Ik vond het best spannend om met zo'n enorm ding de weg op te gaan. Hij is zo'n 7 meter lang en ruim 3 meter hoog. Maar het viel heel erg mee. Ook het linksrijden gaf geen problemen. Het enige probleem was het vinden van de bediening van de ruitenwissers. Gelukkig vond ik ze voor ik helemaal geen zicht meer had. De verdere reis verliep zonder problemen. We zijn nu in de Blue Mountains in het dorpje Katoomba. Overdag was het lekker weer. 's Avonds merk je dat je in de bergen zit. Het wordt dan een stuk kouder. Wel lekker dat de camper gewoon een verwarming erin heeft zitten. 12 jaar geleden stond ik hier met m'n tentje. Dat was toen heel erg koud. Het is nog wel zoeken waar je alles laat in zo'n camper. Op dit moment hebben we gewoon een grote bult van tassen, jassen en kussen op de bank liggen. Daar moeten we nog een plekje voor zoeken. Op de camping ging alles prima. Het inparkeren lukte in een keer en de elektriciteit was zo aangesloten. Toen bedacht ik me dat we nog boodschappen moesten doen. Dat was te ver om te lopen. Kon de stekker er weer uit en konden we weer vertrekken. Na 25 meter kwamen we er al achter dat het niet handig is weg te rijden met glazen, kopjes en andere spullen op de tafel. Gelukkig was er nog niks gevallen. Morgen gaan we naar de waterval in de buurt en met een kabelbaan naar het dal. We blijven hier nu eerst maar een paar dagen staan. Daarna zien we wel weer waar we heen gaan.

1. Anita en Anton:
    22 juli 2016
    Heel leuk dat we jullie kunnen volgen via deze blog. Veel plezier!
  2. Ineke:
    22 juli 2016
    dat klinkt allemaal goed tot nu toe.
    Heel veel plezier vanuit Deventer.